شرکت بر بنیان دانش - An Overview

Wiki Article

رویداد های پیش رو   زمان آزمون دستیاری فوق تخصصی تغییر نمی کند/ برگزاری آزمون دستیاری پزشکی در اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان آزمون دستیاری پزشکی سال ۱۴۰۰ به اردیبهشت ماه موکول شد تداوم پرداخت وام اجاره مسکن تا بهمن‌ماه تبلیغات

بررسی تخصصی بیش از ۴۰۰ نقطه از خودرو و ارائهٔ مشاورهٔ قیمت به همراه گزارش آنلاین و برگهٔ کارشناسی

برای مشاوره رایگان از طریق واتس اپ کلیک کنید و منتظر پاسخ کارشناس بمانید.

افرادی که مشغول فعالیت در این شرکتها می باشند، می توانند از تسهیلات نظام وظیفه برای انجام خدمت سربازی در شرکت های دانش بنیان، بهره مند شوند

شرکت های امریه گیر نیز برای جذب نیروی سرباز دارای شرایطی از جمله شرکت دانش بنیان دارای اظهارنامه مالیاتی می باشد. مرخصی سربازان شرکت های دانش بنیان از سوی ستاد کل نیروهای مسلح می باشد.

کل مبلغ قرارداد باید در خصوص تولید کالا یا خدمات دانش بنیان باشد نه در رابطه با حمل، نصب، مشاوره و غیره؛

کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به مجله ثبت‌یار می باشد

بر اساس ماده ۵ آیین نامه ی اجرایی قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان و تجاری سازی نو آوری، شرکت ها و موسسات دانش بنیان که دارای حداقل ۵۰نفر نیروی انسانی متخصص بیش از ۵سال هستند، می توانند در صورت تشکیل کنسرسیوم جهت فعالیت های موضوع مشارکت دانشگاه ها و شرکت های داخلی و خارجی، به شرط تعلق داشتن اکثریت سهم موسسات دانش بنیان داخلی، با ارائه ی مدارک و اسناد معتبر تا ۲۰درصد از هزینه ی فعالیت های تحقیق و توسعه ی خود را کمک مالی دریافت کنند.

برای ثبت شرکت به عنوان شرکت دانش بنیان، باید مدارک ذکر read more شده را تهیه کرد و ارائه داد. مدارک یاد شده لازمه ثبت شرکت دانش بنیان است.

صدور کلیه گواهینامه های ایزو با کد قابل استعلام و حداقل زمان ممکن با توجه به فعالیت شما و ارسال مشاور و استقرار سیستم ایزوی مربوطه.

در کل سیاست ترجیحی صندوق، اعطای وام تا سقف ۳۰۰میلیون تومان به موسسات و شرکت هایی ست که در مرحله ی اول از تسهیلات ۱۰۰میلیون تومانی به صورت موفقیت آمیز استفاده کرده و به هدف هایی که تعیین کرده مدارک لازم جهت ثبت شرکت دانش بنیان بودند دست پیدا کرده باشند.

این موضوع از طریق کارگزار معتمد معاونت علمی به حساب ستاد کل واریز می‌گردد. در غیر اینصورت در حین آموزشی، لغو امریه خواهید شد و باید ادامه خدمت را در پادگان سپری کنید.

● به طور کلی مهمترین تغییرات همان تغییر در شیوه امتیاز بندی است. به نحوی که امتیاز معدل حذف شده و امتیازها اغلب مربوط به مدت زمان فعالیت فرد و سمت در شرکت است.

شرکت پیمانکار در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای عضویت داشته باشد.

Report this wiki page